Dane techniczne wersji standard |
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita |
3500 |
[kg] |
Dopuszczalna masa całkowita |
2980 |
[kg] |
Ładowność |
2000* |
[kg] |
Masa własna |
980 |
[kg] |
Pojemność ładunkowa |
2,1 |
[m3] |
Powierzchnia ładunkowa |
4,1 |
[m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz |
2910 |
[mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz |
1410 |
[mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) |
4420/1595/1390 |
[mm] |
Wysokość ścian skrzyni |
500 |
[mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany |
3/2 |
[mm] |
Wysokość platformy od podłoża |
850 |
[mm] |
Rozstaw kół |
1150 |
[mm] |
Zawieszenie |
sztywne |
Obciążenie oka dyszla |
480 |
[kg] |
Rozmiar ogumienia |
10,0/75-15,3 |
Prędkość konstrukcyjna |
30 |
[km/h] |
System wywrotu |
trójstronny |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) |
1300mm/8L/160bar |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika |
20,8/15,3 |
[KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) |
50/46 |
[?] |
* ładowność konstrukcyjnie dopuszczalna 2500 kg |
|
|
|
|
|
Wyposażenie standardowe |
Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian |
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą |
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie |
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej |
Rama podwozia: trójkątna, spawana z otwartych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnego lub najazdowego |
Dyszel sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika |
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø50mm |
Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym |
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa lub hydrauliczna |
Postojowy hamulec ręczny z korbą |
Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym |
Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym |
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym |
Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami |
Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone antykorozyjnie |
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach |
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV |
Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005 |
Kolorystyka malowania ścian pomarańczowy RAL2008 |
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
|