| Dane techniczne wersji standard |
| Dopuszczalna masa całkowita |
13200 |
[kg] |
| Ładowność |
10360 |
[kg] |
| Masa własna |
2840 |
[kg] |
| Pojemność ładunkowa (bez nadstaw) |
6,4 |
[m3] |
| Powierzchnia ładunkowa (rama tylna wsunięta/wysunieta) |
9,7 |
[m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz |
4000 |
[mm] |
| Szerokość powierzchni ładunkowej wewnątrz |
2416 |
[mm] |
| Wysokość skrzyni ładunkowej |
648 |
[mm] |
| Wymiary gabarytowe (dł./szer./wys.) |
5674/2550/1775 |
[mm] |
| Wysokość platformy od podłoża |
1085 |
[mm] |
| Grubość blachy skrzyni ładunkowej (podłoga + ściany boczne) |
6 |
[mm] |
| Grubość blachy skrzyni ładunkowej (ściana przednia + tylna) |
4 |
[mm] |
| Rozstaw kół |
1990 |
[mm] |
| Zawieszenie |
Tandem z wahaczami podłużnymi |
| Rozmiar ogumienia |
500/50-17 |
| Obciążenie oka dyszla |
1800 |
[kg] |
| Prędkość konstrukcyjna |
40 |
[km/h] |
| System wywrotu |
jednostronny |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) |
1700mm/13L/200bar |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) |
50 |
[°] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika |
69,4/51 |
[KM/kW] |
| |
|
|
| Wyposażenie standardowe |
| Mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach, ściana boczna i podłoga wykonana z jednego arkusza blachy, jedno gięcie 90° pomiędzy ścianą a podłogą, w ścianach 4 zagłębione zaczepy do mocowania ładunku |
| Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 325mm uchylana do dołu |
| Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości |
| Zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi, z rozstawem osi 1120 mm, z półosiami wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×90 |
| Uniwersalny dyszel sztywny, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, ze stopniem i podestem |
| Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm |
| Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla, z przekładnią kątową, ze sztywną stopą |
| Instalacja hamulcowa hydrauliczna |
| Postojowy hamulec ręczny z korbą |
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach |
| Instalacja oświetleniowa 12V z wyjściem do drugiej przyczepy, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym |
| Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem |
| Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej |
| Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym ograniczającym wywrót |
| Siłownik teleskopowy wywrotu z zawiesiem przegubowym |
| Drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej. |
| Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej |
| Przewody hydrauliczne oznaczone etykietami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia |
| Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika |
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV |
| Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR |
| Kolorystyka malowania skrzyni ładunkowej żółty RAL1007 PRONAR |