Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET.
Błotniki kół tylnych
Centralne ryglowanie ścian
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Hamulec postojowy: ręczny z korbą
Instalacja elektryczna: 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Instalacja hamulcowa: pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa
Instalacja wywrotu: z zaworem odcinającym
Kolorystyka malowania podwozia: khaki - oliva IVECO 035
Kolorystyka malowania ścian: pomarańczowy RAL2008
Koło zapasowe (luzem): brak
Listwa napinająca ściany boczne
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
Nadstawy: brak
Ogumienie: 14.0/65-16
Plandeka: brak
Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone spoiną laserową
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Rodzaj dyszla: typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
Rodzaj podpory osi przedniej: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Skrzynia ładunkowa: z uniwersalnym systemem otwierania ścian
Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w tylnej ścianie
Ściany: z profilu PF 500mm
Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
Tylny zaczep: manualny, sztywny
Pojemność ładunkowa (m3)
10,1
Powierzchnia ładunkowa (m2)
10,1
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (mm)
4190
Szerokość skrzyni ładunkowej wew. (mm)
2420
Wymiary (długość / szerokość / wysokość) (mm)
6390/2550/2200
Wysokość ścian skrzyni (mm)
500+500
Grubość blachy podłogi/ściany (mm)
4/2
Wysokość platformy od podłoża (mm)
1160
Zawieszenie
resory paraboliczne
Prędkość konstrukcyjna (km/h)
40
System wywrotu
trójstronny
Minimalne zapotrzebowanie mocy (KM/kW)
46,8/34,4
Dopuszczalna masa całkowita (kg)
8900
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
1540/8L/200bar