Kubota MGX IV to model, który zadziwia wszechstronnością wśród profesjonalnych ciągników. Jego dopracowana konstrukcja zapewnia wysoką produktywność.
Seria MGX wzbogaciła się o ciągniki nowej generacji – MGX IV. Dzięki wielu udoskonaleniom zadziwiają one swoją wielofunkcyjnością
i sprawnością wykonywania codziennych zadań, które przy ich pomocy stają się zaskakująco łatwe.
INFORMACJE O PRODUKCIE
SILNIK
- Potężne silniki V6108 i V3800 imponują niskim zużyciem paliwa i najwyższą niezawodnością.
- Surowe normy emisji spalin Euro IV zostały spełnione z łatwością.
- Pamięć dwóch prędkości obrotowych, system zarządzania prędkością obrotową silnika oraz ogranicznik prędkości obrotowej ułatwiają sprawną pracę ciągnikiem
- Duża chłodnica i dwa wloty powietrza na masce gwarantują lepsze chłodzenie silnika.
- Nowy alternator o mocy 150 A wytwarza więcej zasilania dla podłączonego osprzętu.
PRZEKŁADNIA
- Wygodna w użytkowaniu 8-stopniowa przekładnia przełączana pod obciążeniem Intelli-Shift pozwala na łatwą zmianę biegów za pomocą przycisku.
- Skrzynia biegów Powershift pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości do wykonywanego zadania.
- 24F/24R przełożenia (32F/32R z opcjonalnymi biegami pełzającymi) umożliwiają dobranie optymalnej prędkości do szerokiej gamy zastosowań.
- Tryb automatycznej zmiany przełożeń gwarantuje maksymalną wydajność w zmiennych warunkach glebowych i terenowych.
- Zautomatyzowane funkcje, takie jak system zarządzania pracą na uwrociu, zwiększają efektywność ciągnika.
UKŁAD HYDRAULICZNY
- Trzypunktowy podnośnik tylny kategorii III oferuje udźwig 5000 kg lub 6100 kg.
- Dzięki dużej wydajności pompy hydraulicznej MGX IV z łatwością poradzi sobie nawet z bardzo ciężkimi implementami
- Układ hydrauliczny o dużej wydajności zapewnia szybką reakcje ładowacza czołowego na polecenia operatora.
- Elektro-hydraulicznie załączany i rozłączany WOM 540/1000 podnosi wydajność pracy z implementami.
- Za pomocą przycisków umieszczonych na tylnych błotnikach można obsługiwać WOM w trybie stacjonarnym.
KABINA
- Nowa kabina stanowi wyjątkowo przestronne miejsce pracy z wygodnym, pneumatycznie amortyzowanym fotelem kierowcy.
- Poziomu hałasu w klimatyzowanej kabinie jest przyjemnie niski.
- Kabina o konstrukcji czterosłupkowej wyposażona została w duże szyby z powłoką antyrefleksyjną, które gwarantują widoczność we wszystkich kierunkach.
- Dzięki przejrzystemu układowi konsoli sterowania dostęp do wszystkich potrzebnych funkcji jest bardzo intuicyjny
- Inteligentne przełączniki, takie jak pamięć dwóch prędkości obrotowych silnika, dodatkowo podnoszą wygodę pracy operatora.
ROLNICTWO PRECYZYJNE
- MGX IV można doposażyć w wiązkę ISOBUS, co pozwoli na korzystanie z dowolnego osprzętu certyfikowanego w tej technologii.
- Dane z urządzenia podłączonego poprzez ISOBUS są wyświetlane w kabinie na monitorach IsoMatch Tellus.
- Wszystkie ustawienia implementu można zmieniać bez wychodzenia z kabiny, używając do tego celu wyświetlacza dotykowego.
- Oferowana jako opcja funkcja GEOCONTROL umożliwia automatyczne sterowanie poszczególnymi sekcjami implementu i dostosowanie jego pracy do wymogów konkretnego pola.
- Wszystkie dane można wyeksportować z terminali w celu ich dokładnej analizy.
Przekladnia główna
8 biegów przełączanych pod obciążeniem (z trybem automatycznym)
Masa (kg)
5350 / 5570 kg (w wyposażeniu standardowym)
Max. moment obrotowy (Nm)
544 (1500)
Pojemność silnika (cm3)
6124
Pojemność zbiornika paliwa (l)
190
Rozstaw kół przód/tył (mm)
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre, sterowane elektro-hydraulicznie
Udźwig podnośnika (kg)
6100
Zakres prędkości WOM
540 / 1000; 540/540 Eco (opcja)
Promień zawracania (m)
4,5
System kontroli czystości spalin
Euro 4
Prędkość maks. / min. (km/h)
40
Ilość biegów (przód/tył)
24 / 24 (32 / 32 z opcjonalnymi biegami pełzającymi)
Reduktor
Trzystopniowy, zsynchronizowany, sprzęgło obsługiwane przyciskiem
Rewers
Bezsprzęgłowa, płynna zmiana kierunku jazdy; rewers elektro-hydrauliczny
Typ hamulców
Hydrauliczne, tarczowe, mokre, z automatycznie załączanym systemem hamowania na cztery koła
Blokada mechanizmu różnicowego (przód/tył)
Elektro-hydrauliczna
Wydajność dla hydrauliki zewnętrznej i TUZ
125,1 (TUZ i wyjścia hydrauliczne - 77,2; wspomaganie kierownicy - 47,9)
Kategoria TUZ
Automatyczne sprzęgi, kategoria III, teleskopowe stabilizatory
Sterowanie TUZ
EHR, kontrola pozycyjna, siłowa
Wymiary (długość / szerokość / wysokość) (mm)
4475 / 2885 / 2330-2375
Rozstaw osi (mm)
2685 / 2680 (z amortyzacją przedniej osi)
Pojemność zbiornika AdBlue (l)
16